Έχοντας υιοθετήσει μία πελατοκεντρική φιλοσοφία, η Taf θέλει να έρχεται κοντά στους πελάτες της και να αναζητά λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην λειτουργία των cafe.
Για αυτόν τον λόγο η Taf δημιουργεί ομάδες πελατών τις οποίες συναντά για την επίλυση ζητημάτων που τους αφορούν σε καθημερινή βάση καθώς επίσης και για την ανταλλαγή απόψεων για το μέλλον της αγοράς και του κλάδου.
Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε 10/01/11 στην Πάτρα με μία ομάδα 20 πελατών από τοπικά cafe και τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν τα παρακάτω:
-Αντικειμενική πραγματικότητα της αγοράς
-Τάσεις 2010-2020
-Κεντρικό ερώτημα – Τι ακριβώς κάνουμε?
-10 επικίνδυνα λάθη
-Τι κάνει η Taf για τους πελάτες της
-Ανοιχτή συζήτηση
Θα ακολουθήσουν και επόμενες συναντήσεις με ομάδες πελατών από διάφορα σημεία της Ελλάδας.